Ugens madplan og hvorfor Greys hvide verden er en af verdens bedste tv-serier..

Posted: 11. oktober 2010 in Tanker
Tags: , , ,

Ja det var en rigtig lang overskrift, men det blev simpelthen nødt til at komme med…
Hvorfor?
Fordi jeg lige har set et fantastisk dobbelt-afsnit af Greys hvide verden og det var virkelig godt!
Det var sindsygt spændende og jeg fik endda kæresten til at se begge afsnit..
Og det er faktisk derfor at det er sådan en god serie…
Altså ikke at jeg kan få kæresten overtalt til at se det, men at den er så spændende til tider, at jeg slet ikke kan give slip..

Nå, nok om det…
Videre til madplanen…
Og igen ser det faktisk glimrende ud, hvis jeg selv skal sige det🙂

Mandag: Frikadeller med stuvet hvidkål
Tirsdag: Hjemmelavet pizza
Onsdag: Spaghetti med kødsovs
Torsdag: Wokmad
Fredag: Til middag hos mine forældre
Lørdag: Pasta med hvidløgsost, småkød og grøntsager
Søndag: Ovnstegt kylling med ovnbagte kartofler

Ja den står på lidt at hvert.. Fredag er jeg sikker på at vi skal have rigtig god mad, da vi skal fejre min brors fødselsdag, hjemme hos mine forældre..
Ved at den står på culottesteg, men ellers ved jeg ikke hvad min far og bror har planer om…

Ugen står på mad, trænning, skriveøvelser til uni, lektielæsning, opgaveskrivning (og aflevering), hygge med min veninde og familie-tamtam….

Alt i alt en god uge… Lidt travl, men god…

Skriv et svar

