Pyyhh…

Posted: 8. oktober 2010 in Musik..., Tanker
Tags: ,

Der er en del at se til i denne uge og derfor er der ikke blevet blogget…
Jeg holdt en enkelt afslapningsdag i tirsdags og der gjorde jeg rent, støvsugede og lavede mad… Ja det var det det blev til den dag…
Ja og så hørte jeg musik.. Masser af musik…
Og det har været skønt…
Jeg elsker musik og det var rigtig dejligt bare at gå rundt i lejligheden og hører musik for alle pengene…
Jeg har lavet en playlist inde på youtube og så er det bare at trykke “afspil alle” og så er der 40 numre der bare kører…
Dejligt…

Idag står den endelig på rigtig afslapning..
Jeg har nemlig fri idag 🙂
Jeg skal til massage om en time, så skal jeg hjem og slappe af med en bog og musik og bare lade tankerne flyde..
Derudover står den på træning og stegt andebryst med salat, små ovnbagte kartofler og appelsinsauce…
Uhmm…
Glæder mig helt vildt!
Aftenens mad er inspireret af en gammel Karolines køkken-opskrift, men i en mere fedtfattig udgave…

Og så står den på tøseaften med mine to skønne veninder…
Alt i alt en RIGTIG god dag..
Og en glimrende start på weekenden 🙂

Skriv et svar

