Duften af muffins og nybagte boller..

Posted: 29. september 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , , , ,

Jeg har fri idag og det skal udnyttes til sidste dråbe..
Jeg har som tidligere skrevet, en ret travl uge at se frem til, men faktisk nyder jeg det lige nu…
Længe har jeg været ret isoleret og levet mit eget liv i lejligheden, men efter jeg er begyndt på uni igen, er jeg kommet tilbage til en lidt mere social hverdag…
Jeg havde igår en snak med min bror, omkring det at være social.. Jeg ser mig selv som et socialt menneske, men jeg er det på en helt anden måde end min bror er..
Jeg har nogle få mennesker i mit liv, som jeg holder meget af og prøver at bruge så meget tid som jeg kan, sammen med.. Der går selvfølgelig tid imellem at vi kan ses, men vi er så tætte at jeg kan se dem ofte og så kan der efterfølgende gå måneder mellem vi ses…
Mine venner betyder meget for mig og jeg er bedre til dybe forhold til andre mennesker, end at kende 100 mennesker og så kun kende dem overfladisk…
Min bror er lige omvendt..
Han har altid været MEGET uadvendt social.. Han havde altid mange flere venner end jeg havde og så desuden også mange flere mennesker fra diverse sammenhænge end jeg gjorde..
Jeg spillede fx volleyball da jeg var yngre, men jeg så ikke rigtig nogen fra holdet privat.. Min bror var derimod meget sammen med dem fra hans fodboldhold..
Jeg siger ikke at der er noget galt med noget med min måde, at være på, eller hans for den sags skyld…
Men jeg synes man skal acceptere at vi ikke er ens…

Jeg vælger fx at tilbringe dagen idag, med at bage..alene… For jeg kan godt lide at være alene…
Og så skal jeg være sammen med min allerbedste veninde.. For sådan en har jeg, selvom jeg er 23, snart 24 år gammel.. Jeg har kendt hende i 18 år og jeg kan tale med hende om ALT…
Hvor mange af jer har det?
Jeg tilbringer tid med mine få venner og min dejlige familie…
Apropos familie, så bager jeg boller til min nieces fødselsdag.. Og de dufter HELT fantastisk.. Og fordi hun er en lille sukkergris, så skal hun have muffins..
Men som alle nok ved, så har vi ikke supergodt af alt det sukker.. Så derfor har jeg valgt at glæde både min niece OG hendes mor, ved at bage Lette Bananmuffins som jeg synes er helt fantastiske…
Jeg har dog valgt at bytte kokosmelet ud med 100 gram hakket chokolade.. Ja hun har jo fødselsdag🙂

Nu vil jeg rydde op i køkkenet imens jeg hører noget fantastisk musik..

Skriv et svar

