Ugens madplan og planer..

Posted: 26. september 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

I denne uge, står den på hygge og fødselsdag med svigerfamilien, middag hos et fælles vennepar, studierelateret tur til Odense, almindelig undervisning og bagning af muffins og boller…
Ja der er nok at se til…
Derfor er jeg også ekstra glad, for at madplanen er ordnet og ugen dermed er overskuelig.. Eller i hvert fald tilnærmelsesvis overskuelig..
Maden afspejler hvad der var på tilbud i mit nærliggende yndlings-indkøbssted og hvad jeg havde lyst til🙂

Mandag: Nakkekotelet med skyr-tzatziki og ovnkartofler
Tirsdag: Ovnstegt kalkunbryst, fyldt med rørt friskost.. Serveret med champignonsovs og hasselback-kartofler
Onsdag: Resten af kalkunbrystet med salat og noget hjemmebagt grovbrød
Torsdag: Fødselsdag hos svigerfamilien, spiser hos dem..
Fredag: Thai-marineret laks med nudler og grøntsager
Lørdag: Spiser hos et vennepar
Søndag: Gullasch-suppe (fra Mou) 

Ja, det er sku nemmest, sådan en søndag aften..
Kender i hvert fald mig selv, godt nok til, at jeg ved at jeg intet orker den dag..
Håber i alle får en super uge…

Skriv et svar

