Busy little bee…

Posted: 24. september 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Ja jeg har haft tralvt i dag..
Jeg har fået ryddet op i hele lejligheden..
Støvsuget..
Ordnet vasketøj..
Gjort komfur rent…
Gjort rent på badeværelset..
Og lavet frokost til kæresten, da han kom hjem..

Og nu er jeg træt, men samtidig glad for at jeg fik det gjort idag, fremfor i morgen hvor jeg skal hygge mig med min veninde.. Desuden får mig og kæresten besøg imorgen aften, og det er dejligt at vide, at der er gjort rent..
Resten af dagen står den på afslapning, ja kæresten ligger allerede på sofaen og tager sig en “morfar”…

Jeg overvejede lidt at se en film, men nu må vi se hvad det ender med..
Aftensmaden står på risotto med kylling, og det glæder jeg mig rigtigt meget til..
Jeg elsker risotto..
Comfort food, når det er bedst..🙂
Dagens version bliver med champignon, løg og hvidløg.. Serverer sikkert nogle dampede bønner til og så er der dømt hygge med kæresten…
Håber i får en super weekend..!

Skriv et svar

