Kan nærmest lugte weekenden nu…

Posted: 23. september 2010 in Tanker
Tags: , ,

Jeg har weekend lige om lidt… Jeg kan mærke at det trækker i mig og min ene fod, er nærmest ude over dørtærsklen…
Jeg har nemlig fra imorgen…
Og skal først have undervisning på torsdag..
Skal dog op på universitet til arbejde med studiegruppen, men det er først mandag eller tirsdag…
Det vil sige at jeg lige om lidt, har fri i minimum 4 dage… JAAAAH!!!
Weekenden står på træning, venindehygge med Sascha der har SH-foto og besøg af et vennepar, der kommer til aftensmad på lørdag…
Men lige nu, skal jeg bare hjem og ha fødderne op…
Har i nogen vilde planer for weekenden eller er jeg ikke alene om sensommer-sløvsind?

Skriv et svar

