Ugens madplan..

Posted: 20. september 2010 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Ja i denne uge sker der heldigvis ikke så meget..
Heldigvis, fordi jeg allerede nu, kan mærke at jeg får brug for afslapnings-uge..
Hver mandag er indkøbs-dag, så er det overstået og jeg har overskud til alt det andet, som jeg ellers skal nå..
Det kræver lidt planlægning, men det gør altså det hele meget nemmere…
I denne uge ser madugen ret god ud, hvis jeg selv skal sige det..

Mandag: Vildtgryde med rodfrugt-mos
Tirsdag: Spise hos et vennepar
Onsdag: Laks med spinattærte
Torsdag: Ovnstegt kylling med hvidløg og rosmarin, og risotto
Fredag: Nakkekotelet med champignonsovs og ovnkartofler
Lørdag: Lasagne
Søndag: Pasta med rød chili-pesto

Ja det ser faktisk ret godt ud, hvis jeg selv skal sige det..
Nu vil jeg ud og ordne det sidst til aftensmaden og nyde en aften i selskab med min søde kæreste og kigge på regnen udenfor…
Elsker regnvejr, især når jeg er indenfor med hyggemad, the og dyner..

Er der noget bedre? Nej vel.. 😉

Skriv et svar

