Muffins og Twilight…

Posted: 12. september 2010 in Film, Tanker
Tags: , ,

De tidligere omtalte muffins blev bagt..
Og anden gang med modifikationer, og det var den opskrift jeg synes blev bedst..
Og den blev faktisk så god, at jeg vil dele opskriften med jer, her en af dagene..

Men som det ser ud nu, er jeg ret træt..
Jeg var til fest igår og har læst tekster til uni, i formiddags.. Så nu står den på en omgang film, sikkert Twilight, med kæresten.. Og muligvis en chokolademuffins..
Det er 100 år siden jeg har set Twilight, så det står den på nu.. 🙂

Længe leve søndage..

Skriv et svar

