En rigtig god dag..

Posted: 8. september 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , ,

Idag har jeg haft den første rigtige dag på universitetet, hvilket jeg havde glædet mig rigtig meget til…
Og bortset fra en elendig nat, er det hele gået rigtig godt..
Jeg har ikke sovet mere end et par timer, da jeg hostede hele natten.. Men selvom jeg ikke havde det super imorges og havde lidt øm hals, så tog jeg altså afsted alligevel.. Og det er jeg glad for🙂

Dagen gik rigtig fint og i forhold til mit videre uddannelsesforløb, så tror jeg at det var vigtigt at jeg var der idag..
Imorgen har jeg fri og der står den på afslapning, oprydning, madlavning og bagning…
Jeg har lovet kæresten at jeg ville bage muffins til ham og så skal der også laves mini-pizza og pølsehorn til hans madpakke..
Jeg vil gerne gøre en del, for at min kæreste (og jeg til dels) har en god madpakke med..
Især i forhold til kæresten, da han ikke er for god til at spise…..medmindre selvfølgelig at det er noget sødt!!🙂

Imorgen står den på fyldt kalkunbryst med svampesovs🙂
Mums..

Jeg har fået en ny muffinsform, så hvis de chokolademuffins jeg bager imorgen, bliver en succes, så ligger jeg opskriften herind.. 

Og så lige en skøn sang af dejlige Tyler Hilton…

Skriv et svar

