Langtids kødsovs og bedring..

Posted: 7. september 2010 in Tanker
Tags: ,

Det går bedre, heldigvis..
Jeg har fået mycomyst og strepsil, nærmest på drop og det har virkelig hjulpet..
Jeg har ikke længere feber, jeg kan tale, så folk rent faktisk kan forstå hvad jeg siger og så er trykket lettet i mine øre…
Halsen er stadig lidt øm, men det er ikke noget.. Jeg klarer den og har det sikkert super, inden weekenden..

Grundet sygdom, er der ikke sket så meget herhjemme.. Og det tyder også på, at kæresten synes det er gået lidt udover både madlavning og min spændingsværdi…
Faktisk ligger jeg bare på sofaen, som en strandet hval, og hoster, hakker og pudser næse i lind strøm..
Men mad skal vi jo alligevel ha, så da jeg ikke orkede at købe ind, stod den på spaghetti og kødssovs… Og så fik vi besøg… Hvilket var skønt! Men det betød, at kødssovsen lige pludselig kom til, at stå og koge i 2 timer…
Uhmm..
Det bliver sådan noget jo aldrig værre af.. Så den stod på langtids kødssovs med fuldkornsspaghetti og revet cheddarost… Mums…!
I dag bliver jeg nødt til at købe ind, da køleskabet er mere en almindeligt tomt
Madugen kommer til at se nogenlunde sådan ud:

Mandag: Spaghetti med kødsovs
Tirsdag: Fyldt kalkunbryst med svampesovs og ovnkartofler
Onsdag: Resterne af kalkunkødet, med pasta/ris
Torsdag: Laks med spinattærte
Fredag: Grillspyd med tzatziki og ovnfritter
Lørdag: Spise hos svigerforældrene
Søndag: Pasta a la hvad jeg nu lige finder på

Tjaa.. På trods af sygdom, skole og et socialt liv, så får vi noget at spise alligevel.. Og egentlig synes jeg det ser glimrende ud…

Fortsat god tirsdag🙂

Skriv et svar

