Kedsomhed og ondt i halsen..

Posted: 4. september 2010 in Tanker

Øv øv øv…

Jeg ligger hjemme, hvilket jeg har gjort siden onsdag..
Har ondt i halsen, feber og er snottet.. Og solen skinner!
Kæft hvor er det bare surt…

Og det værste ved det hele; jeg har ingenting at lave.. Jeg kunne selvfølgelig læse eller se en film.. Men jeg gider faktisk ikke..
Og så er jeg træt.. Sover elendigt, mest fordi jeg hoster hele tiden og så kan jeg ikke rigtig trække vejret, så jeg sidder nærmest op og sover… ØV!!

Så jeg ligger på sofaen..og tænker..
Ellers laver jeg ikke så meget.. Og endda madlavningen er sat på pause, i hvert fald fra min side..
Når jeg er syg på denne måde, er det kæresten der laver mad…

Heldigvis er han blevet bedre til det, så jeg sulter ikke…🙂
Satser på at jeg bliver frisk til på onsdag, hvor jeg har min første, rigtige undervisningsdag…

God weekend til jer alle!

Skriv et svar

