Finurlige facts…

Posted: 4. september 2010 in Tanker
Tags: , , , ,

Hvad adskiller folk fra hinanden?

Jeg ved der er nogle ting, der adskiller mig, fra alle andre, så her kommer lidt finurlige facts om mig:

1) Lutinlive er navnet på min blog.. Navnet stammer fra to ting, som jeg holder rigtig meget af: feer, alfer og elvere har jeg altid været meget facinerede af.. Desuden ELSKER jeg det franske sprog og vil så gerne lære det. Havde det 2 år på gymnasiet, men idag kan jeg ikke meget mere end sige hvad jeg hedder.. Lutin: fe, alf eller lignende på fransk.

2) Jeg hedder i virkeligheden Lea og er opkaldt efter en sang af det amerikanske band Toto.. Dette har gjort at jeg har hørt en del af Totos musik, og dette har videreført min passion for musik og i særdeleshed: musik fra 80’erne…

3) Jeg er 180 cm høj og har ALTID været glad for dette.. Jeg har altid været stolt af min højde og glad for jeg ikke kun var et lille myr.. Desuden er jeg heldig at mine fødder ikke er blevet store sammen med at jeg skød i vejret, og at jeg stadig har fundet en kæreste der er laaaangt højere end mig..

4) Jeg har en tatovering, som jeg er rigtig glad for. Det gjorde ikke ondt at få den lavet, men samtidig har jeg besluttet at jeg ikke vil have flere.

5) Jeg elsker mad, hvilket både kan ses på mig og på min blog.. Jeg elsker at læse om mad, afprøve opskrifter og bruger glædeligt flere timer i mit køkken.. Desværre hader jeg at vaske op og rydde op, så derfor er det altid mig der laver maden, og min kæreste der laver alt det praktiske..

6) Jeg er mørkeræd! Helt sindsygt meget… Og desværre er det noget der er blevet værre og værre, jo ældre jeg bliver.. Måske ender det med at jeg ikke går udenfor efter klokken 18, inden jeg bliver 30?

7) Jeg elsker tøj! Det er der mange der gør, men da jeg er ret høj, så er der nogle ting, som jeg bare ikke kan gå med: Jeans fx.. Og knickers.. Ligner kraftedme shorts til mig… Så derfor er jeg ret vild med kjoler og nederdele..Og undertøj..!! Jeg ELSKER undertøj og har arbejdet med det.. Dette er et arbejde jeg var VILD med, men samtidig brugte jeg alt for mange penge på!! Idag har jeg et skab der hovedsaligt består af undertøj, kjoler, nederdele og t-shirts.. Tilgengæld har jeg også VIRKELIG meget af det…

8) Jordbær! Jeg er så sygeligt vild med jordbær, som man overhovedet kan være.. Min kæreste og mine svigerforældre driller mig lidt med det, men heldigvis så gør de det godt igen: ved at give mig jordbær!!🙂
Jeg spiser dem helst uden noget, bare “råmarineret” i sukker.. Jeg kan spise flere kilo i løbet af en dag, og er ret sikker på at mit blod lige var 50% rødere, end normalt, i perioden juni-juli..

9) Psykologi.. Det menneskelige sind har altid interesseret mig og den dag idag, er jeg så heldig at jeg kan kombinere det med min passion for design.. Dvs. at jeg/vi bruger psykologiske aspekter i forhold til købemønstre og markedsføring.. Hvorfor vi gør, som vi gør og hvorfor vi køber, siger, mener de ting som vi gør, interesserer mig helt vildt!

10) Jeg er kræsen.. Ja faktisk er det ret flovt at indrømme, men jeg har indset at jeg faktisk er ret kræsen i forhold til hvad jeg vil spise.. Jeg har nogen fødevarer, som jeg simpelthen ikke kan få mig selv til at spise!
Jeg har altid ment, at jeg overhovedet ikke var kræsen, men jeg er blevet nødt til at indse, at jeg er ret selektiv i forhold til de ting, der madmæssigt appelerer til mig… Men men.. Jeg prøver🙂

– Det var så lidt om mig.. Det var faktisk lidt sjovt, at skrive om.. Og der kom ikke engang noget om twilight eller chokolade.. Det må vente til næste gang🙂

Skriv et svar

