Første dag…

Posted: 31. august 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

Idag har jeg haft første dag, på min nye uddannelse…

Vi har haft intro og jeg har mødt de fleste af mine medstuderende.. Ca. halvdelen kendte jeg allerede, fra min bachelor og resten så da ud til at være rigtig søde..
Generelt var der en en rigtig god stemning og jeg glæder mig til at komme igang…

Det eneste jeg gruer lidt for, er arbejdsbyrden.. Det virkede generelt som om, at jeg kommer til at knokle en del, de næste to år.. Men mon ikke jeg klarer den..?

Resten af dagen , skal gå med at slappe af og træne..
Og så skal der selvfølgelig laves aftensmad.. I aften står den på Tikka Masala og det glæder jeg mig rigtig meget til… Opskriften fandt jeg for et stykke tid siden, inde på Newyorkerbyheart og har brugt den op til flere gange siden.. Og den kan virkelig anbefales…

Desuden skal det udnyttes at jeg er alene hjemme (kæresten er i den anden ende af landet, med en af hans venner) og derfor skal jeg høre høj musik og bage pølsehorn🙂

Håber i alle har haft en dejlig tirsdag…😀

Skriv et svar

