Første dag og nye kage-eksperimenter…

Posted: 30. august 2010 in Tanker
Tags: , , , ,

Imorgen har jeg første dag på kandidaten…

Og jeg glæder mig til at komme igang.. Jeg glæder mig til at møde de andre og finde ud af, hvad de er for nogen og hvor de kommer fra (altså hvilke uddannelser)…

Jeg er SÅ lykkelig for at jeg har klaret bacheloren og det er en skøn følelse, at vide at jeg er færdig..
Og det skal fejres..
Jeg skal fejre hvor sej jeg er, med verdens bedste veninde.. Jeg skal i biografen med min veninde Sascha, der har SH-foto og det glæder jeg mig virkelig til…

Desuden skal jeg med min mor til Århus.. Vi skal ind og se Julie Nord-udstilling på Aros, spise frokost, shoppe og bare hygge..
Og så skal jeg ud og spise med mine forældre og min kæreste..
Det lyder måske som en del, men jeg er omgivet af mennesker, der holder af mig og som er stolte af mig…
Og helt ærligt, så er det den bedste fornemmelse i hele verden!!

De næste par måneder, bliver forhåbentlig skønne og fulde af nye mennesker, oplevelser og lærdom…

Og så skal jeg til at eksperimenter med kage.. Jeg skal nemlig bage kage til en fødselsdag og jeg vil bage noget nyt…
Jeg vil gerne bage noget chokoladekage, som skal være syndig og overdådig!!

Nogen forslag…?

Skriv et svar

