Sidste ferieuge…

Posted: 23. august 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

Da jeg går på universitetet, har jeg længere og senere ferie end de fleste andre..
Det vil sige, at jeg hver sommer, de sidste tre år, først er begyndt den 1. september.. På sin vis er det skønt, for jeg ELSKER at have ferie, men samtidig kan det godt være lidt trist, når man er alene…

I den sidste uge jeg har ferie, vil jeg slappe af og forberede mig på at begynde igen.. Og egentlig glæder jeg mig faktisk til at begynde…
Da jeg stadig har problemer med min for, så skal jeg lige slappe lidt af.. Men jeg har lige to fødselsdage jeg skal til, så vil jeg gerne træne (hvis foden gider), jeg skal have ryddet op så alt er helt zen-agtigt når jeg begynder igen.. Ja og så skal jeg selvfølgelig købe ind og lave mad…
Det bliver ikke det vilde i denne uge, men glæder mig nu alligevel.. Jeg prøver, hver uge, at det vi får at spise, er noget som vi begge har lyst til og at vi ikke bare får det fordi, at det nu lige lå i fryseren..
Jeg elsker mad og jeg vil nyde det vi får..hver dag!

Mandag: Tex mex a la Lutinlive: Krydret oksekød med salat, salsa, og hjemmelavede pandebrød
Tirsdag: Pandebrødspizza (et eksperiment)
Onsdag: Tikka Masala med kylling og ris
Torsdag: Pasta med rød pesto, grøntsager og kød (ved ikke helt hvad kød jeg vil ha)
Fredag: Min Thaisuppe med kylling, nudler og kokosmælk
Lørdag: Fødselsdag (med aftensmad)
Søndag: Skal være sammen med nogen venner og ved ikke hvad vi finder på..

Ja egentlig ser det okay ud, og der er ikke noget, som sådan er tidskrævende, så jeg kan stadig nyde det sidste af min ferie…
Ud over aftensmad, skal jeg bage brød.. Det skal være noget med grahamsmel og fuldkornshvedemel.. Kæresten elsker at jeg bager brød til ham..
Og helt ærligt, så vil jeg hellere at han har hjemmebagt brød med på madpakke, end det pap-brød man kan købe i butikkerne..

Håber at i allesammen får en SUPER uge…

Skriv et svar

