Fremgang, mad og om at være rastløs..

Posted: 21. august 2010 in Film, Mad, Tanker
Tags: , , , , ,

Foden har det bedre, efter jeg smadrede den ind i min stol…
Elsker stadig stolen, selvom kæresten synes jeg burde kyle den ud.. Tjaa, den synes han sådan set også før jeg kom til skade…
Anyway, jeg kan støtte på foden nu, men kan stadig ikke gå ordenligt (går på indersiden og hælen)..
Det værste er at mine tæer, som det jo egentlig er galt med, hæver og bliver varme når jeg går.. Og det gør satme ondt!

Det har resulteret i, at jeg ligger på sofaen idag og keder mig.. Og er rastløs…
Det er dødsygt, bare at sidde her.. Jeg har allermest lyst til at træne, men kan ikke engang få min fod ned i min træningssko.. Ja det er så ikke fordi den er hævet, men fordi jeg har fået mine tæer tapet op.. Det ser sku underligt ud..
De er ligesom blevet løftet, så jeg ikke støtter på dem…
Nå men det virker da nogenlunde…

Det værste er, at jeg endelig var kommet godt i gang med at træne..
Det med træningen er blevet en ret stor del af mit liv.. Især efter at jeg besluttede, at jeg ville leve et sundere liv..
Maden skulle selvfølgelig stadig smage super.. Og jeg skulle ikke være sådan en træningsfreak, som jeg ser når jeg er derover.. Oh god, tror nogen af dem bor derover..🙂

At lave noget mad, kunne normalt underholde mig, men da jeg ikke rigtig kan holde ud at stå op for længe, har det været kæresten der har lavet mad de sidste to dage…
Og han er heldigvis blevet ret dygtig efterhånden…🙂
Onsdag, da jeg kom til skade, lavede han pappadelle med rød chili-pesto og kylling.. Uhmmm.. Total hyggemad, der virkelig muntrede mig op… Comfort food you know?

Og igår stod den på marineret kylling (balsamico, chili-hvidløgspasta og soya) med nudler, kokosmælk og sauterede grøntsager… Wok, som vi laver det herhjemme….
Og så lavede han en ekstra stor portion, så jeg har til frokost idag, som jeg vil spise lige om lidt…
Super sødt af ham, især fordi jeg så bare skal smide det i microovnen i 1½ minut og dermed slipper for at stå ude i køkkenet…

I aften står den på hvidvins-dampet laks med spinat risotto.. UHMMM!!! Elsker risotto.. Især når det er med min hjemmelavede hønsekødsfond og masser af parmasan…

Nu vil jeg kigge alle mine film igennem og se om der ikke er noget jeg har lyst til at se.. Måske Twilight eller New Moon?
Eller Things we lost in the fire?

Nu får vi at se…

Skriv et svar

