Av for &%#!&/%!

Posted: 19. august 2010 in Tanker
Tags:

Jeg er til tider så uheldig, at jeg mistænker mig selv for at have irriteret nogen eller knust et spejl.. Altså uden at vide det…
Idag gik det igen ud over min højre fod…
Det betyder at jeg, indenfor de sidste 3 år, er kommet ret slemt til skade, fem gange! 5 gange!! Og det er kun højre fod!

Derud over har jeg også faldet ned af en trappe, smadret mit hovedet 2-3 gange, kommet så slemt til skade med min arm, at jeg 1½ år efter, stadig kan mærke det..og meget mere….

Idag smadrede jeg så lige et par tæer, da min motorik fejlede og jeg fejl-bedømte afstanden over til min seng…
Av….!
Dette betyder at jeg ikke kan støtte på den, har fået den tapet op (på skadestuen) og heldigvis er intet brækket…

Øv øv…

Skriv et svar

