Om at finde den rigtige BH!!!

Posted: 13. august 2010 in Tanker
Tags:

Idag har jeg hygget med kæresten og et fælles vennepar..
Vi spiste frokost sammen og fik et par timer til at gå med at kigge butikker..

Grunden var egentlig, at jeg har arbejdet med undertøj og havde så lovet min veninde, at jeg ville hjælpe med at finde noget ordenligt til hende..
Og så kunne min kæreste, gå rundt med hans ven imens..

Og gud, hvor var det godt at vi fik kigget på undertøj.. Kvinden var jo HELT ved siden af..
Hun gik 10 centimeter ned i omkreds og fra en B til en E-skål…
Hvis du sidder der ude og overvejer om du måske skulle tjekke om du bruger den rigtige størrelse, så… JAA!!
Det kan gøre så meget ved din holdning og dit velbefindende, hvis du bruger den rigtige bh.. Og hvis du bruger den forkerte størrelse, kan du virkelig få smerte og problemer med dine skuldre, nakke og ryg…
Så kvinder, smut nu ud i en butik og få noget hjælp..
Der er ingen der siger at du skal bruge tusindvis af kroner, bare du finde den rigtige størrelse..
Og så husk at prøv bh’en før du køber den.. Lige meget hvor du køber den, så er der altid forskel på størrelserne…

Det var så lige en lille reprimande herfra..
Ellers har jeg haft en super hyggelig dag og er bl.a. hestepasser for tiden.. Passer heste fra Sascha der har SH-foto.dk, imens hun er på ferie, og hendes heste er rigtig søde..
Og super flotte…

Imorgen står den på bagning og hyggedag med kæresten..

Skriv et svar

