Det er jo så sundt..

Posted: 11. august 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

Ja, jeg har hørt at motion er sundt…
Og det samme er massage.. Men men, jeg er nu ret øm i kroppen og ufattelig træt, efter en formiddag der indeholdt begge dele…

Jeg startede dagen med at træne, og smuttede derefter direkte til massage.. Og kom så hjem, faldt om på sofaen.. Og har ikke bevæget mig siden..
Heldigvis står den på relativ nem mad i aften.. Kylling der skal steges, nudler skal koges og grøntsager sauteres.. Eller hvad de nu ender med at blive…
I hvert fald, så er jeg sikker på at det bliver godt..

Nu vil jeg se om jeg ikke kan finde en film frem, som jeg kan se med kæresten…
Uhmm..
Elsker altså ferie…

Skriv et svar

