Hverdagen kalder..

Posted: 10. august 2010 in Bøger..., Film, Mad, Tanker
Tags: , , , , , ,

Så er jeg hjemme igen.. Permanent..
Jeg har haft en super uge (+ lidt mere) ved Vesterhavet..
Efter at have været på ferie, med både min familie og kærestens familie, var det rart at være lidt alene med ham..
Og det var vi…
Mig på terrassen, med Stormfulde Højder (mere om den om lidt) og ham på græsplænen, i færd med at vaske, pudse og pleje bilen.. Ja ja, hver sine lyster…

Jeg har givet Stormfulde Højder 3 forsøg nu.. Og jeg synes altså at den er tung..
Men jeg giver ikke op, hader at droppe en bog!

Men mandagen gik med at købe ind og idag er der blevet gjort rent og ryddet op..  Altsammen, så vi er klar til at begynde igen.. Kæresten skal begynde imorgen, mens jeg lige har 2 ugers ferie endnu…
Det er sådan set meget godt, for jeg er ikke helt på toppen.. Har stadig problemer med min iskiasnerve og har samtidig feber-fornemmelser og dundrende hovedpine.. Tror det er vejret..
Men alt i alt er det rart, at jeg ikke behøver at lave noget så..🙂
Maden er købt ind og planlagt.. Og lejligheden er til at være i, så jeg kan bare læne mig tilbage og læse i “Twilight – The Grafic Novel” som jeg købte igår…
Er faktisk ret vild med den…

Maden i denne uge ser således ud:

Mandag: Græske frikadeller med stuvet spidskål og nye kartofler 
Tirsdag: Gratineret pasta med kylling og estragon
Onsdag: Wok (kylling, grøntsager, nudler og kokosmælk)
Torsdag: Fuldkorns-spaghetti med kødsovs
Fredag: Skinkeculotte med whiskysovs og hasselback-kartofler
Lørdag: Rester
Søndag: Frikadeller med brun sovs (kærestens ønske)

Tjaa.. Det er ikke sindsoprivende spændende, men det ser okay ud…
Ellers skal jeg slappe af og bage en masse brød og boller..
Eksperimenterer stadig med fiberrigt brød, forklædt som usundt hvidt.. I den anledning har jeg købt speltmel, grahamsmel og fuldkornshvedemel.. Og lidt mere havregryn…
Så nu må vi se hvad der kommer ud af det..

Nu vil jeg redde seng og derefter kaste mig i den, se “Things we lost in the fire” og gå tidligt i seng..

Skriv et svar

