Kage og ferie..

Posted: 13. juli 2010 in Mad, Tanker

Jeg skal snart på ferie med kæresten, men inden skal han lige arbejde lidt mere og holde afslutning..

I den forbindelse har jeg lovet at bage kage, som jeg omtalte i den tidligere blog.. Efter at have kigget en milliard blogs igennem, kigget på både Nemme Opskrifter og DK-kogebogen (se venstre side under Mad), kigget i diverse kogebøger, Boligliv og spurgt i øst og vest, kom kæresten og sagde, at han ville have have en gulerodskage med, og der skulle chokolade på..
For mig høre gulerodskage sammen med creamcheese-frosting, men da det er hans kage, så bestemmer han..

Så igen var jeg ude i blogland og har fundet to muligheder…
Newyorkerbyheart har en opskrift på en, der ser super ud, og det samme har Foodfanatic…
Så må kæresten vælge…

Da jeg snart tager på ferie og har en milliard ting der skal pakkes og ordnes inden, bliver dette den sidste blog i laaang tid…
Håber i alle har en super ferie og nyder varmen…

– Lutinlive

Skriv et svar

