Sol og optimisme..

Posted: 6. juli 2010 in Bøger..., Film, Mad, Musik...
Tags: , , , , , ,

Jeg har haft nogle flade dag, og nydt at min ferie endelig er kommet..
Dette mistede dog lidt af sin gnist, da jeg fandt ud af, hvornår jeg får mit eksamensbevis.. I hører nok nærmere i midten af oktober.. 😉
Ville ønske det var en joke, men desværre ikke…

Om sommeren er maden herhjemme, lidt anderledes, end den ellers plejer…
Dette hænger mest sammen med, at jeg ikke håndterer varme specielt godt.. Jeg HADER at svede og synes ikke det er super fedt at få solen lige i hovedet…
Så oftest holder jeg mig indendøre eller i skyggen, hvilket selvfølgelig også har gjort, at jeg er blevet kronisk bleg..
That’s life..

Istedet hører jeg en masse musik, og får læst en masse bøger..

Jeg ELSKER Band of Horses, og har tidligere lagt noget musik ind, med dem… Så min glæde var naturligvis ret stor, da jeg fandt ud af, at de var med på Eclipse-soundtracket… THANK YOU!!

Og ikke nok med det, så er sangen også super god…!
Glæder mig endnu mere til, at se Eclipse (igen) i aften.. Jeg skal ind og se den med min kusine og det bliver sikkert super hyggeligt…
Vi var også inde at se New Moon sammen, så det skal nok blive godt…
Hun kommer til aftensmad, og maden bliver som den har været det sidste stykke tid; hurtig..
Den kommer til at stå på hakkebøffer med nye kartofler og dampet broccoli..
Og efter kæresten ønske, kommer der selvfølgelig en sovs…

Min mad står ellers mest på salat i øjeblikket.. Orker simpelthen ikke at stå i køkkenet og koge… Så min mad består for tiden, mest af knækbrød (ELSKER det fra Urtekram), vandmelon, salater og selvfølgelig jordbær i enorme mængder..

Håber i nyder sommeren… Nu vil jeg høre lidt mere musik, og prøve at læse Stormfulde Højder… Den er altså lidt tung.. Hmm…

Skriv et svar

