Hvilken kage?

Posted: 6. juli 2010 in Mad
Tags: ,

Jeg har et kage-problem…
Og jeg håber at der er nogen, der kan hjælpe..
Jeg elsker kage, og har mange opskrifter, både egne og andres..
Men nu skal jeg prøve noget nyt…

Kæresten skal tilbage på skolebænken og dette betyder at han skal stoppe på arbejde.. Og i den anledning, så ville han gerne have kage med.. Sagt på en anden måde; nogen skal bage kage og det bliver ikke ham…
Har kigget mine opskrifter igennem, men kan simpelthen ikke finde noget…

Det skal helst være en kage, der ikke er for sart, da den altså skal med i bilen..
Og så skal det helst ikke være banankage, da han havde det med derud, for ikke så længe siden…

Tænker selv på noget brownies-agtigt noget…
Nogen der har en fantastisk opskrift?

Skriv et svar

