Den tomme fornemmelse i maven.. Delvist reddet af Eclipse..

Posted: 1. juli 2010 in Film, Tanker
Tags: , ,

Jeg er færdiguddannet..
Hvilket er super fedt…
Men der går bare 100 år før jeg får mit eksamensbevis.. Faktisk går der nok 2-3 måneder.. Måske 4, hvis jeg er rigtig uheldig!
Jeg ved godt det lyder dumt, men hvordan fanden kan man fejre, at man har brugt 3 år på en uddannelse, der har kostet sved, tårer, frustrationer og samtidig har lært en, helt vildt meget, NÅR MAN NU IKKE VED OM MAN ER BESTÅET?!!!!
Fik en mail idag, fra SDU (Syddansk Universitet), om at mine undervisere har 4-6 uger til at rette mine opgaver… Men da det er ferie, kan det godt tage længe tid.. Og derudover så har de i teorien 2 måneder til at få lavet mit eksamensbevis, når de har modtaget alle mine karakterer…
Jeg er SÅ vred…
Og faktisk også lidt ked af det… Eller meget..
Jeg kan ikke føle nogen form for glæde, ved alt det jeg har opnået, når jeg ikke engang ved om jeg er bestået… Jeg kan i teorien risikere, at vi er henne i slutningen af oktober, før jeg får svar… Og jeg skal ligesom begynde på kandidaten til september…
Jeg havde den samme tomme fornemmelse igår, og heldigvis skulle jeg ud og se Eclipse, med en god veninde..
Den var fantastisk og fjernede mine tanker fra dumme SDU, i et par timer…
Filmen var skøn, historien var fantastisk.. Og så var Taylor Lautner og Robert Pattinson lækre som altid…
Skal helt klart se den igen..
Og have den på dvd…

Idag har jeg været til massage.. I en time!! Hvilket var skønt, men gjorde samtidig også super ondt, da hun havde fat i min iskiasnerve.. Var lige ved at besvime..!
Min massør er en skøn kvinde, der er dygtig til sit arbejde, men satan i det, hvor gjorde det ondt…

Nu vil jeg spise en sen frokost, og se frem til at den heldigvis står på pasta i aften 🙂

Skriv et svar

