Mini-blog…

Posted: 25. juni 2010 in Bøger..., Tanker
Tags: , , , ,

Her kommer der lige en lille blog alligevel..
Havde egentlig planer om at der først skulle komme en, i næste uge… Meeen…
Jeg har været til dimission idag, hvilket var dejligt.. Mangler dog stadig én eksamen, men ikke desto mindre, så var det en dejlig følelse…
Nu er jeg færdig..
Fik trykket hånd og hørt mit navn blive råbt op…
Skønt!!

Jeg tog dog tidligt hjem, da jeg har MEGA ondt i venstre side, nede ved lænden..
Min mor er overbevist om at det er iskiasnerven og jeg tror sku hun har ret..
Besluttede mig for at tage over at træne…
Måske en underlig idé, men jeg blev simpelthen nødt til at blive varm..
Og så strakte jeg godt ud bagefter..
Og hoppede i boblebad…
Der er boblebad i mit træningscenter og det er altså lækkert…
Det gjorde at jeg fik løsnet op og selvom jeg stadig har ondt, så er det altså meget bedre🙂

Nu vil jeg hoppe ind under dynen, med “Eclipse” og læse helt indtil jeg skal sove..
Blev færdig med “Panserhjerte” igår og den var SÅ god..
Læs den, jeg siger det bare…

Kommentarer
  1. Søren siger:

    Glimrende at du fik trænet! Det krævede også sin overtalelse, men motivation komme indefra🙂 Det var godt at se dig til dimission, og jeg synes, det var en betydningsfuld og symbolsk ting at være til sammen. Du hører jo til mit bedste år af uni🙂

Skriv et svar

