Av av av…

Posted: 24. juni 2010 in Bøger..., Tanker
Tags: ,

Damn jeg har ondt i lænden…
Og det trækker ud i mit ben..
Jeg har iskiasnerven i klemme, og hele min venstre side gør bare sindsygt ondt…
Så jeg har tilbagt en hel dag i sengen…
Hvilket egentlig har været hyggeligt nok, for jeg havde jo en god bog at underholde mig med…

Jeg er virkelig kommet igang med “Panserhjerte” af Jo Nesbø og den er bare super…
Jeg er faktisk næsten færdig med den..🙂
Hvis i endnu ikke har stiftet kendskab med Jo Nesbæ, så kom igang!!

Nu vil jeg smutte under dynen og se frem til dimission imorgen🙂

Skriv et svar

