En god lørdag…

Posted: 19. juni 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

Aftenen igår var en succes.. Vi hyggede os virkelig og maden smagte super..
Jeg synes virkelig i skal prøve de pandebrød.. Jeg har bagt dem både mandag og igår, for de er simpelthen super!

Vi fik dem mandag, da vi fik et surprise-besøg af min bedste ven…
De var super, og jeg serverede dem sammen med noget krydret oksekød (a la texmex) og en god salat.
Super hyggemad!

I aften står den på Estragon-kylling, som jeg elsker…
Stegt kyllingebryst, krydret med salt, peber og estragon, og dertil en sovs bestående af champignong, hvidvin og estragon…
Tror jeg vil have enten frisk pasta eller ovnkartofler til.. Kommer an på hva kæresten har lyst til…

Ellers står dagen på opgaveskrivning, prinsessebryllup som jeg skal se sammen med min mor.. Og indflytningsfest i aften.. Tror jeg er træt imorgen…

Fortsat god lørdag!

Kommentarer
  1. Søren siger:

    Hvordan gik det egentlig med den indflytningsfest? Du har da vist haft en rigtig tøseaften med din mor🙂 Du må forresten rigtig gerne lave pandebrød til mig – men hvis du kan holde ud at have mig i køkkenet, hjælper jeg gerne med at lave dem🙂

Skriv et svar

