Besøg og manglende motivation på arbejdsfronten…

Posted: 18. juni 2010 in Mad, Tanker

I aften får vi besøg af min veninde Sascha, der har SH-foto, og hendes kæreste..
Det er noget der sket ret så ofte, da hun er en MEGET nær veninde og så bor de kun 1 minuts gang herfra…
Men selvom vi ser dem tit, så spiser vi ikke sammen så ofte, så derfor skulle maden være god…
Jeg mener jo at jeg laver god mad hver dag, men om ikke andet, kan jeg da godt bruge lidt mere energi på det, når vi nu får gæster…
Kæresten er blevet vild med pandebrød, så iaften står den på Tikka Masala med ris og pandebrød.. Opskriften har jeg blogget om før, men igen, må i kigge inde hos Newyorkerbyheart, som jeg fandt den hos..
Og jeg synes virkelig i skal prøve den!

Jeg laver den lidt anderledes, da jeg ikke bruger ingefær.. Og så ville jeg prøve at bruge friske tomater i sovsen idag…
Ja nu får vi at se hvordan det kommer til at gå…

Ellers skal dagen gå med opgaven, som jeg skal ha skrevet færdig.. GIDER IKKE!!
Men i det mindste er der fremgang…
Og så skal jeg lige til træning inden Sas og hendes kæreste kommer…
Hmm…
Kunne selvfølgelig også bare læse Panserhjerte…
Bum bum bum…

Nej! Nu kommer jeg igang…
Wish me luck!

Skriv et svar

