Muffinsdrømme og energi-underskud…

Posted: 17. juni 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Har fået skrevet rigtig meget på opgaven idag…
Og nu er jeg bare VIRKELIG træt.. Mere end det burde være muligt…
Heldigvis står den jo på meget nem og hurtig aftensmad…
Desværre kom jeg til at smutte ind forbi Sarahs Kager, hvor hun har en opskrift på de syndigste og lækreste muffins jeg længe har set.. Mums!!!

De ser simpelthen så fantastiske ud, at jeg bliver nødt til at prøve at lave dem… I have to!!
Elsker chokolademuffins, elsker mørk chokolade, elsker alt der minder om marengs og sidst men ikke mindst, så ELSKER jeg flødeboller, og det er lige netop det disse muffins ligner, chokolademuffins med en flødebolle ovenpå..
Bliver nødt til snart at bage dem…
Og nu går jeg ud at laver aftensmad, inden min lækkersult overvinder min udmattelse..

Ps. Det er faktisk set før, at min mave fuldstændig bestemmer over min krop.. True story!🙂

Skriv et svar

