Fremgang med opgaven og underlige drømme..

Posted: 17. juni 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

Igår gik det fremad med opgaven, meget faktisk…
Hvis jeg er virkelig fokuseret, så tror jeg at jeg godt kunne nå at få den skrevet færdig lørdag og dermed have hele søndag til at rette..
Det kunne være sejt…

Derudover så hader jeg faktisk universitetet lige nu..
Mest af alt fordi jeg skal til dimission og vi får ikke vores eksamensbeviser.. HVA SKER DER?
Hele pointen med dimission er jo at fejre, at vi er blevet færdige..
Men næææh nej…
Det er så mest fordi at vi ikke er færdige med eksamnerne endnu, men så kunne de da have lagt dem noget før!
Fortalte det til mine forældre igår aftes, da min far arbejder meget og har meget travlt i øjeblikket.. Ja synes ikke han behøvede og komme bare for at glo på fællessang…
Da jeg havde snakket med ham, gav han røret til min mor, og imens kunne jeg høre at han sagde: “Hvor er det synd for hende”….



Ja!! Tak for det! Jeg synes det er noget røv, at jeg ikke kan fejre det med mine medstuderende og istedet kommer til at sidde herhjemme med en konvelut!
Min far sagde at han ville invitere os ud at spise, altså min mor, mig og min kæreste, når jeg havde fået mit eksamensbevis.. Så kommer jeg til at fejre det der…
Men der er så ca 1½ måned til…!!!!
Nok om det..
Nu vil jeg istedet fokusere på den opgave som jeg skal aflevere på mandag..
Og så se frem til at aftensmaden er MEGET nem… Heinz tomatsuppe, med små pastaer (ikke suppehorn) og lune pandebrød…
Er ikke vild med suppe, men tomatsuppe og thaisuppe kan gå… Og hvis det skal være tomatsuppe, så den fra Heinz!!
Igår var aftensmaden lettere kaotisk, så det bliver rart at slappe af i aften..
Havde jo besøg af svigerinden og hendes to unger..
Og de er altså en håndfuld.. De er super søde, men fulde af energi…
Jeg lavede risotto og lavede med vilje en STOR portion, så der er til min frokost idag.. Mums..

Nå ja, drømte helt vildt i nat.. Og så vågnede jeg da kæresten stod op, og da jeg efterfølgende sov et par timer mere, blev drømmene bare ved og endnu mere underlige…
Kender i det med at drømmene bare sidder i kroppen når man vågner?
Sådan havde jeg det imorges.. Og det værste er når jeg har drømt om kæresten… For så sidder den der trælse følelse i kroppen, helt indtil han kommer hjem…
Hmm… Måske er det min underbevidsthed der prøver at forklare mig, at jeg ikke skal sove så længe🙂

Fortsat god torsdag!

Skriv et svar

