Opgaven der bare ikke vil skrives!

Posted: 16. juni 2010 in Tanker
Tags: , , ,

Jeg er gået igang med min opgave, men må indrømme at den hænger mig langt ud af halsen..
Og det er faktisk ikke fagets skyld.. Det gik glimrende sidste semester, fik faktisk også en ret god karakter..
Det tror jeg til gengæld ikke, at jeg gør i år..

Jeg har næsten ingenting fået lavet, for det er bare SÅÅÅ tungt…
Men heldigvis skrev en fra mit hold igår, at han også synes det var svært, så nu smutter jeg snart op på uni og har det svært sammen med ham😀
Ja ja, nu må vi se om vi får lavet noget..
Faktisk har jeg ikke tid til ikke at skrive den.. Har kun indtil på mandag, hvor den skal afleveres klokken 12.. Og skal til indflytterfest/fødselsdag på lørdag, så ved ikke hvor meget jeg får skrevet på den søndag..
Så egentlig burde den være færdig lørdag eftermiddag..
Hmm..
Så har jeg lidt travlt…
Har 4 timer idag, fra nu af.. For i eftermiddag kommer kærestens søster og hendes to dejlige unger, og de bliver til aftensmad.. Håber altså at de kan lide risotto🙂

Risotto..

Og så har jeg torsdag, fredag og lørdag.. Der har jeg til gengæld nogenlunde tid..
Kæresten arbejder nemlig længe torsdag og så har jeg sammenlagt 14 timer, hvor jeg er alene i lejligheden og bare kan skrive… Men jeg ved bare, at det skal gå rigtig godt idag, for at jeg kan få gjort det!

Nu vil jeg finde opgaven frem, og kigge lidt på den, inden jeg tager op på uni…

Kryds fingrer for mig..

Skriv et svar

