Dronningen af overspringshandlinger

Posted: 15. juni 2010 in Uncategorized
Tags: ,

Ja det er mig idag: Dronningen af overspringshandlinger…
Skal aflevere opgave på universitetet om 5 dage og har ikke skrevet en skid!!
Har faktisk næsten ikke lavet noget som helst på den…
Og jeg giiiiiider ikke!
Nu prøver jeg.. I én time… Hvis jeg ikke har taget mig sammen, så går jeg ud og laver aftensmad.. Skal have squashfrikadeller og de skal rives og væden skal trækkes ud, inden de blandes med mel, æg, hvidløg, salt, peber og revet ost…

Squashfrikadeller med ovnkartofler og creme fraice-dip med hvidløg og purløg..

Uhmm… Ser det ikke godt ud?
Nå.. Igang med den opgave…
NU!!

Skriv et svar

