Søndag i sofaen…

Posted: 13. juni 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags:

Ja en søndag på sofaen..
Det var lige det jeg gerne ville have haft..
Men det fik jeg ikke…
Tilgengæld har jeg fået en tidlig morgen (klokken 9 er tidligt, når man først sov klokken 01.30)…
Nå men jeg smuttede i træningscenter og kom først hjem 2½ time senere..
Var fuldstændig mørbanket, men der var ikke lige tid til at jeg kunne slappe af.. Skulle nemlig bage kage og boller, og rydde op samt støvsuge, inden mine svigerforældre kom.
Nåede det hele, fik besøg, fik lavet madpakke til kæresten og lavet aftensmad…
Nu er jeg gået i bræderne…
På sofaen…
Og hører den her:

Om lidt vil jeg slukke computeren og se Gran Torino, som jeg har fået sendt fra cdon.com… Håber virkelig den er god!

Alt i alt har jeg haft en god dag…
Og fået noget god mad..
Fik frisk pasta til frokost, vendt i en slags sovs, som kæresten er VILD med.. Løg, bacon/skinke og evt. champignoner der bliver svitset på panden, tilsæt mælk, tilsæt enten rød chili-tomat pesto eller alm. pesto og vend pastaen i det…
Uhhmmm….
Det er altså godt…
Og så bare en masse god parmasan henover…
Så har jeg bagt drømmekage, som kæresten lige synes jeg skulle bare til hans forældre.. Brugte den opskrift der er i “God mad – Let at lave”, som lidt er min mad-bibel…
Til aftensmad har vi fået Bagte kartofler med fyld, som er skønt på en søndag, hvor man ikke orker noget…

Alt i alt, en super dag…
Det var dejligt at få trænet og dejligt at få fyldt fryseren med de boller jeg bagte…
Og så var det skønt at se mine svigerforældre.. Har heldigvis nogle søde nogen..🙂

Fortsat god søndag🙂

Skriv et svar

