Uhmm…

Posted: 12. juni 2010 in Uncategorized
Tags: ,

De bananmuffins jeg bagte igår, var virkelig en succes…
Jeg tog nogle med hjem til mine forældre, hvor kæresten og jeg skulle spise aftensmad, og min mor var helt vild med dem.. Kom igang med at bage dem, det er så lette at lave…
Der kommer nok ikke mere fra mig i denne weekend.. Skal til min mormors fødselsdag idag og får besøg af svigerforældrene imorgen.. Hvor der også skal bages en kage.. Hmm.. Ved ikke hvad jeg vil bage, så jeg vil tage et smut rundt i blogland for at finde inspiration…
Ha en god weekend…🙂

Skriv et svar

