Lange torsdag..

Posted: 10. juni 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

I dag er en lang dag, men på den gode måde…
Kæresten kommer først hjem fra arbejde klokken 18.30, hvilket vil sige at jeg har en masse tid til mig selv..
Jeg fik afleveret min opgave til tiden, hvilket var rart.. Det var til gengæld ikke så rart at gå i regnen og blive MEGA våd.. Hvad sker der lige for det danske juni-vejr?
Nå men jeg kom hjem, skiftede det våde tøj ud med hyggetøj, og så en film.. Det var super hyggeligt..!
På vejen hjem var jeg lige inde forbi Føtex og fik købt Tuc med Sourcreme and Onion-smag.. De er helt nye og da jeg elsker Tuc, blev jeg altså nødt til at smage dem..
Og de var faktisk rigtig gode..!
Kaloriemæssigt er det ikke det bedste at mæske sig i, og de er sikkert fyldt med så mange e-numre og tilsætningsstoffer at jeg ville blive svimmel (Har ikke turdet kigge)..
Men de smager godt 🙂
Kalorierne må lige glemmes lidt, når jeg finder noget der smager godt… Ligesom da jeg fandt Oreos (længe før de kom i reklamerne)… Uhmm…

Nå men i aften står den på Cæsar Salad på min måde.. Eller mig og min kærestes måde..
Min kæreste er VILD med Cæsar Salad dressing, den der færdiglavede.. Den får han så, selvom jeg er vild med hjemmelavet.. Jeg serverer den helt enkelt med: Salat, stegt kylling, hjemmelavede croutoner, høvlet parmasan og dressing.
Nogen gange smider jeg lidt agurk i, hvis jeg synes der mangler lidt fyld..
Jeg bruger ALTID rigtig parmasan, ikke noget af det der i en pose.. Det er et produkt jeg kun kan beskrive med et ord; BVADR!!!!
Og croutoner er altså også bedst hjemmelavet…
Og så skal det helst være hjertesalat eller romaine.. I hvert fald hvis man er mig.. Og det er jeg jo 😀

Nu vil jeg smutte over og træne og dermed have en helt aften sammen med kæresten.. Uden forstyrrelser eller opgaver.. Bare hygge-alene-tid…

Fortsat god torsdag…

Skriv et svar

