Lakse-eksperiment..

Posted: 9. juni 2010 in Mad, Musik...
Tags: , , , , ,

Ja så skal der snart laves aftensmad, og da opgaven er færdig (YES!!!) så havde jeg tid til at kigge lidt omkring, og se om jeg ikke kunne finde en opskrift på noget med laks..

Jeg må sige at det er en lakse-jungel derude, mest af alt fordi laks og spinat er en klassiker.. Der er simpelthen så mange opskrifter hvor de to ting indgår sammen..
Nå men jeg faldt over en opskrift på lakselasagne og det skal altså prøves! Ikke lige den opskrift, men strikker en sammen.. Det jeg har i tankerne bliver sikkert super godt…
Mest fordi jeg har det hele hjemme og så også fordi at kæresten er VILD med lasagne…

Hvis det bliver en succes kommer opskriften herind.. Hvilket minder mig om at jeg havde lovet en opskrift eller to… Har ikke glemt det, har simpelthen bare droppet det, fordi jeg ville forbedre lidt på dem..
Derfor kommer der kun opskrifter når jeg lige synes jeg har noget der er værd at dele…

Og så slutter vi lige med to sange som jeg hører KONSTANT!

Enjoy..!

Skriv et svar

