En rigtig forkælelsesdag..

Posted: 9. juni 2010 in Mad, Tanker

I dag har jeg virkelig forkælet mig selv… Har været ved frisøren og fået klippet de spaltede spidser af og så har jeg ellers bare slappet af og nydt at jeg imorgen kan aflevere opgave..

Og det glæder jeg mig virkelig til!!
Jeg mangler lige det sidste gennemkig og så vil jeg sige farvel og tak for denne gang..
Og dermed glæde mig over at jeg kun mangler en opgave og en skriftlig eksamen, og så er min bachelor i hus..
Det er simpelthen for fedt!!!

I aften står den på laks med spinat.. Mest fordi jeg er HELT blank.. Ville gerne have lavet et eller andet spændende, men kan ikke finde noget der lige inspirerer mig… Hmm…
Må en tur rundt i blogland og måske ind forbi DK-kogebogen eller Divxit… Hmm…
Elsker laks med spinat, det er skam ikke det.. Vil bare gerne prøve noget nyt 🙂

Skriv et svar

