Ja jeg kunne jo også gøre det selv…!

Posted: 8. juni 2010 in Tanker
Tags: ,

Idag har været okay….
Den havde sine højdepunkter; Hygge med kæresten og billetter til Eclipse der kom i hus..
Og sine nedture; Glemte mit knæbind da jeg skulle til træning… DUMT!
Men udover at tænke på at jeg har vildt ondt i knæet, så har jeg også tænkt lidt over kommentarer…

Jeg har under mine favoritter, en mappe der hedder Blogs.
Denne mappe gennemgår jeg hver dag, fra ende til anden.. Nogle gange flere gange i løbet af en dag…
Jeg har 13 blogs i den mappe!!
Og så var det jeg begyndte at tænke lidt..
Hvorfor er det jeg aldrig ligger en kommentar?

Jeg har dags dato haft 1743 sidevisninger, men kun en håndfuld kommentarer..
Og det er inklusiv dem fra min søde ven Søren….
Hmm…
Men helt uinteressant kan min side da ikke være, når folk kigger herind…
Nå men, tilbage til kommentarerne…
Jeg ville ELSKE at få en kommentar engang imellem.. Fik en fra Klidmoster og det var skønt (mest fordi jeg er vild med hendes blog)…
Nå men nu vil jeg være et godt eksempel og kommentere nogle af de blogs.. Være lidt modig…

Wish me luck🙂

Kommentarer
  1. Klidmoster siger:

    Hej Lea

    Tak for de søde ord, jeg er glad for at du kan lide min blog🙂

    Ja, du skal simpelthen ud i blogland og lægge en masse kommentarer rundt omkring. Der komme selvfølgelig folk forbi din blog via google osv, men du skal også ud og gøre dig synlig så du kan hive læsere ‘med hjem’. Det er meget normalt at man følger links i blogland og opdager nye og spændende blogs på den måde. Jo mere synlig du gør dig, jo større chance har du for at komme på nogens blogrulle og får flere besøgende. Du kan også melde dig til ‘Networked Blogs’ på Facebook og på den måde blive en del at endnu et blogfælleskab.

    Good luck🙂

    Mange hilsner
    Malou

Skriv et svar

