Eclipse, opgave og træning..

Posted: 8. juni 2010 in Film, Tanker
Tags: , , , ,

Klokken 12 i dag, sad jeg klar ved computeren for at bestille billetter til Eclipse..
Og jeg fik dem!

Det vil sige at jeg kan se frem til Twilight-hygge med min søde veninde J. den 30.. Uhh…!
Vi skal se Twilight og New Moon om eftermiddagen og om aftenen skal vi så til Eclipse-premiere.. Jeg kan slet ikke vente..
Ellers har jeg kigget på min opgave som skal afleveres her på torsdag…
Kan mærke at jeg er ved at være RET SÅ TRÆT AF DEN!!!

Nu vil jeg smutte ud og tage noget frokost.. Og så skal der lige kigges lidt mere på opgaven inden jeg tager til træning.. Gider virkelig ikke i dag, men vil altså gerne lige strammes lidt op inden sommerferien, så det er bare igang…

Kommentarer
  1. Klidmoster siger:

    Hvor er du heldig🙂 Jeg går desværre glip at både forpremiere og den rigtige premiere denne gang, da jeg skal være frivillig på Roskilde Festivallen. *suk* Hils endelig Edward fra mig😀

    Pøj pøj, med opgaven!

    • lutinlive siger:

      Hehe.. Ja jeg sad også ved computeren klokken 12.. Gik derefter fuldstændig i panik da den ikke ville som jeg!
      Glæder mig helt vildt! Har planer om at læse bogen igen inden den 30.. Bare for at være i det helt rigtige Twilight-mood..
      Skal nok hilse ham, hvis jeg husker det.. Min hjerne plejer at blive til grød når jeg ser ham🙂

Skriv et svar

