Ugens madplan… Og hvad ugen ellers byder på :-)

Posted: 7. juni 2010 in Mad
Tags: ,

Idag har jeg rettet opgave og læst…
Jeg har læst Bree Tanners korte liv efter døden, og den var super..
Men ALT for kort!
175 sider ryger altså hurtigt når det er mig der læser.. Nogen gange kan det faktisk være træls at læse så hurtigt som jeg gør… Ville ønske det hele ville gå langsomt, så jeg kunne nyde det hele længere…

Om lidt kommer kæresten hjem og så skal der købes ind.. Som jeg gør hver uge…
Ugens madplan ser okay ud, men glæder mig til at se hvad jeg får ud af det… Ændrer altid på noget…

Mandag: Nakkekoteletter med ovnkartofler og grønt
Tirsdag: Spaghetti med kødsovs (Bliver muligvis noget a la Lasanette)
Onsdag: Laks med spinat
Torsdag: Cæsar Salad (kærestens maddag, da jeg skal til træning)
Fredag: Squashfrikadeller med ovnkartofler og tzatziki (Vegetar-dag)
Lørdag: Til min mormors fødselsdag sååååå?
Søndag: Dobbelte bagte kartofler med skinkefyld

Tirsdag skal jeg prøve at lave noget anderledes med det laks og spinat.. Nogen idéer? Får altid stegt laks med dampet eller stuvet spinat.. Men ville gerne prøve noget andet…

Skriv et svar

