YES!!!

Posted: 6. juni 2010 in Tanker

Lucky me… Har i dag været super heldig!

Jeg har fået fingrene i Bree Tanner-romanen… Misundelig?
Jeg er fuldstændig vild med Bilka lige nu, som jeg ellers plejer at ha et lidt dårligt forhold til… Mest fordi de har total dårlig service!!!!
Men i dag er de okay….
Kun i dag….

Ellers er min søndag gået med at være sammen med min dejlige kæreste, som er kommet hjem igen, fra en solrig DHB-tur… Og så har jeg bagt banankage… Og lavet hjemmelavet kyllingeburger… Smurt madpakke til kæresten… Skiftet sengetøj… Set Vampire Diaries… Hmm… Og været på skadestuen med Sascha der har SH-foto (se blogroll).
Ja hendes hest synes lige at den skulle hoppe på hendes fod…
Og den vejer altså 400 kilo…
Ja det må man ikke sige om en dame, det er ikke pænt, i know…

Nu vil jeg hoppe ind og smuglæse, og nyde at der er noget af Twilight-universet som jeg endnu ikke kender…
Efterlader jer med denne smukke sang…

Sov godt…

Skriv et svar

