Alene-weekend med opgave, god mad og musik…

Posted: 5. juni 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , , , ,

Denne weekend står i ensomhedens tegn.. Og det er faktisk ikke ment negativt..
Jeg har jo en kæreste der elsker biler og er dermed taget til DHB.. Well, have a good time!

Ja det er altså ikke ligefrem noget for meget. Jeg bryder mig hverken om biler, drukfester eller at ligge på et liggeunderlag på 0,5 centimeter…
Nææh, jeg bliver hjemme og får skrevet det sidste på min opgave..
Og hører skøn musik…
Og nyder solen der skinner og fugle der pipper…
Og spiser skøn aftensmad: Spaghetti med kødboller og tomatsovs.. Ja det var altså det jeg havde lyst til..

Spaghetti med kødboller
Spaghetti med kødboller

Jeg laver kødboller som når jeg laver Boller i karry, og så med en skøn tomatsovs, af hvad jeg nu lige har lyst til.. Så skal der bare noget super spaghetti til og så er jeg lykkeligt…

Jeg nyder at være alene..
Men jeg må indrømme at det er svært at undvære kæresten.. Jeg har ligesom vænnet mig til at han er her hver nat.. Og at han er her hvis jeg bliver ked af det eller frustreret over dumme opgaver!
Hehe..
Men jeg har engang hørt at “absence makes the heart grow fonder”.. Og det tror jeg på..!
Hver gang vi har været fra hinanden i et stykke tid, er jeg mere bevist om hvad han betyder for mig og hvor meget jeg elsker ham.
Og det gør jeg.. Og det bliver ikke mindre af at jeg lige fik en sms fra ham, bare fordi han tænkte på mig… Det varmer hjertet…🙂

Håber i allesammen har en der elsker jer.. Det behøver ikke være en kæreste, en god veninde eller en forældre er lige så meget guld værd..
Alle fortjener kærlighed på en eller anden måde…
Efter SATC 2 og bekræftelse i kærligheden til min kæreste, så svulmer hjertet altså lidt i dag..
Derfor skal i lige ha lidt skøn musik med på vejen..

Det er sådan en smuk sang..

Jeg elsker Rosie Thomas, hun er fantastisk!

Hvordan kan man andet end elsker sådan en sang?
Håber i alle får en super weekend..
Nu vil jeg fokusere på min opgave og glæde mig over alt det jeg har i denne verden.. Kærlighed, gode venner, skøn familie, musik, film, træning imorgen tidlig..🙂
Det handler om en positiv attitude ikk?

xoxo Lutinlive

Skriv et svar

