Sex and the City og alene-weekend..

Posted: 4. juni 2010 in Film, Tanker
Tags: , , , ,

Uhh hvor jeg glæder mig til i aften!
Skal i biografen med verdens bedste veninde og se Sex and the City 2…

Sex and the City 2

Sex and the City 2

Så mine weekendplaner er fastlagt…
Fredag: SATC og tøsehygge…
Lørdag: Opgaveskrivning og besøg hos min søde ven Søren
Søndag: Træning og opgaveskrivning

Bliver underligt og måske også lidt hårdt, ikke at se kæresten en hel weekend.. Det har jeg ikke prøvet siden vi blev kærester for over 2 år siden… Kryds fingre for mig…

Anmeldelse af filmen kommer senere…🙂

God weekend!!

Skriv et svar

