Fremgang!

Posted: 3. juni 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , , ,

I dag har været en underlig dag…

Den startede RIGTIG dårlig klokken 4.00-4.30 i nat, hvor jeg vågnede om med en sindsyg kvalme og de vildeste mavekramper… Ikke en super måde at starte dagen på..
Hentede en spand (just en case) og vendte mig om på den anden side, hvor min kæreste heldigvis var klar til at nusse mig i søvn…

Faldt i søvn igen og sov helt indtil klokken 10! Og da jeg vågnede havde jeg det super… NICE!
Så spanden røg på plads og så begyndte det ellers at gå bedre og bedre…

For det første så har jeg fået en mail i dag, hvor der stod, at jeg var kommet ind på den kandidat-uddannelse som jeg har søgt ind på, så længe jeg består her til sommer.. Og det satser vi stærkt på ikk?!!!!

Så fik jeg lige skrivet et helt afsnit i den opgave som jeg sidder med nu..!!
Det er så lækkert og har taget en del af det press som jeg har følt, uhh… Skønt…!

Efter endt opgaveskrivning, hoppede jeg ud på altanen, fik lagt neglelak, taget lidt sol og hørt noget Michael Bublé…
Er han ikke skøn?

Jeg synes han er fantastisk.. Fantastiske sange, skøn stemme.. Og så er han da heller ikke helt grim 😉

Nå men så kom kæresten hjem, imens jeg sad der og nød Michael Bublé og solen.. Og han var så sød, at han gerne ville lave aftensmad, så jeg kunne tage over at træne..
Det var skønt at komme derover og endnu bedre at komme hjem og se verdens dejligste mand ude i køkkenet…
Og maden smagte godt.. Engelsk bøf med ovnkartofler og champignonsovs, det kan næsten ikke gå galt 🙂

Håber i har haft en super dag!

Skriv et svar

