Kolding Storcenter, opgave, musik.. Og alt det ind imellem…

Posted: 2. juni 2010 in Musik..., Tanker
Tags: , , ,

Idag står den igen på opgave.. Ja det gør den jo så egentlig helt indtil den 10. juni hvor jeg afleverer….

Og så står den lige på en ny opgave derefter…
Ja ja, sådan er det jo…

Nå men idag står den også på en tur i Kolding Storcenter… Har fået lokket kæresten med i eftermiddag.. Skal nemlig ind og hente mine billetter til Sex and the City 2, som jeg skal ind og se med mine veninder, på fredag…
Så for at vi ikke har så travlt, så ville jeg hente dem i dag, og så måske også lige kigge lidt i butikker.. Når jeg nu er der..
Man ved jo aldrig hvad man kan finde.. Og jeg kunne virkelig godt bruge en ny bikini…
Hvilket så går lidt imod det faktum, at jeg ville hade, at nogen skulle se mig i den… 🙂
Men jeg tror nu ikke at jeg er den eneste der har det sådan…

Tiden bliver fordrevet med noget dejligt musik, den altid skønne John Mayer…

Og så lige en lille tanke…
Jeg bruger ret meget af min tid i blogland… Og når man blogger, så giver man noget af sig selv..
Meget af det man skriver er jo personligt…
Jeg er selv ret tilbageholdende, omkring det at blive for personlig.. Mest fordi jeg er bange for at det senere kan blive brugt imod mig…
På mine ture rundt i blogland, har jeg studset over, hvor mange der er førtidspensionister, eller på anden måde uden for arbejdsmarkedet..
Og dette er ikke en kritik, faktisk omvendt…
For der er SÅ mange mennesker, der tror at dem der er på førtidspension, bare er det for at nasse på samfundet.. Men de der tænker sådan, burde virkelig overveje at følge de blogs, som jeg gør.
Jeg kender selv en, der har kæmpet (og faktisk stadig kæmper) en kamp med kommunen.. Jeg kan sidde på sidelinjen og være forundret over, at en kvinde der fysisk ikke kan arbejde, bliver kastet rundt og bliver set ned på…
For det er jo ikke fordi hun ikke vil.. Hun kan ikke!
Hvis hun arbejdede bare 2 timer om dagen, ville hun ikke kunne andet og skulle ligge i enorme smerter, resten af dagen…
Mine tanker med alt dette er, at alle de dejligere bloggere, de giver jo noget tilbage alligevel..
Det er klart at de har deres at kæmpe med, men alligevel så får de noget ud af deres liv.

Jeg er vild med jeres blogs og imponeret over jer!

Skriv et svar

