Dagen i dag…

Posted: 1. juni 2010 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Ja jeg skriver opgave.. Eller prøver i hvert fald på det…
For selv om det er fantastisk vejr, så har jeg allermest lyst til at gemme mig inde i soveværelset….
Jeg har hovedpine og vildt ondt i maven… Men vil gerne lige ha skrevet to afsnit på min opgave…🙂

Den opgave jeg skriver på nu, skal afleveres den 10. juni, men jeg tror nu at det kommer til at gå godt…
Jeg er næsten halvvejs og regner med at jeg bliver færdig med den i weekenden.. Jeg har jo hele weekenden til mig selv, da kæresten er til DHB, så der skal der VIRKELIG skrives…

Når der nu er ro omkring opgaven, så betyder det at jeg har ro til en masse andre tanker…
Bl.a. har kæresten for et bud, fra en der vil købe hans bil.. Hvilket jeg tror er godt… Måske… Hmm…

Så har jeg RIGTIG mange tanker omkring, hvorfor jeg ikke får svar fra SDU, omkring hvorvidt jeg er kommet ind på kandidaten eller ej…
Dette betyder jo at jeg ikke kan søge su, fordi jeg skal være optaget først…

Heldigvis er der styr på maden i denne uge… I aften står den på Stegt kyllingebryst med tzatziki og ovnkartofler.. Det bliver måske hasselback kartofler, som jeg lige fik lyst til, da jeg var inde forbi Nemme Opskrifter

Nu vil jeg skrive på min opgave og se om jeg ikke kan få overstået det, hurtigst muligt, så jeg kan gemme mig med en god bog…

Skriv et svar

