Opgave, weekend-tanker og madindkøb…

Posted: 31. maj 2010 in Musik..., Tanker
Tags: , , , , ,

Ja jeg har haft ret meget at se til…
Weekenden blev lige ændret, da kæresten igår annoncerede at han ville til DHB…
Nå nå, jamen det gør du da vel så…

Men hvad skal jeg så lave imens? Dette er ikke en klagesang, for enhver aflysning er en mulighed for at gøre noget andet…
Fredag står den på tøsehygge med mine to dejlige veninder T. og Sascha der har SH-foto (se blogroll)… Vi skal i biografen og se Sex and the City 2 og jeg glæder mig HELT VILDT!!!

Lørdag troede jeg at jeg skulle kærestehygge med kæresten, men eftersom han har planer om at ligge stiv på en teltplads, tager jeg op til min dejlige ven Søren… Det glæder jeg mig allerede til!

Idag har jeg ikke lavet så meget, men det burde jeg faktisk… Egentlig burde jeg sidde med min opgave lige nu, og skrive om Le Corbusier og Bauhaus-skolen… Men synes detvar så længe siden jeg havde blogget…
I weekenden tror jeg, at der kommer nogle af de madblogs som jeg er lidt (MEGET) bagud med…
Idag er der blevet købt ind til den store guldmedalje, som vi jo gør hver mandag… Elsker at se køleskabet fyldt helt op med gode ting… 🙂

Nu vil jeg tilbage til min opgave… Satser på at blive færdig i weekenden, så jeg har 4 dage til at rette i…

Imellem tiden lytter jeg til denne sang:

Er normalt ikke en der ser Melodi Grand Prix, men så det i år… Og jeg var altså mest vild med den her.. SORRY DANMARK!!!

Fortsat god mandag!

Skriv et svar

