Tilbage igen.. Og her er så lidt om mig..

Posted: 27. maj 2010 in Tanker
Tags:

Så er jeg kommet hjem fra sommerhus og det har hjulpet… Det var SKØNT…
Men når man har været i et hus uden internet i tre dage, så er det første man gør, at tjekke blogland.. Ja altså hvis man er mig.. Under mine favoritter har jeg en mappe der hedder blogs og den tjekker jeg hver dag…

Inde på Sticky Sweet Danish fandt jeg 50 spørgsmål, som måske kunne være sjovt, men måske ville det også være en god måde at alle i der ude kunne lære mig og kende på…
Jeg kunne nok godt have oversat dem eller svaret på engelsk.. Men det orker jeg altså ikke lige nu… Det kan være jeg gør det imorgen.. 🙂

What’s your favorite book? 
Eclipse af Stephenie Meyer.. Elsker den bog!! Men jeg læser rigtig meget, så det ændre sig nok snart…

If you could live in any home on a television series, what would it be? 
Uhh, det er et rigtig godt spørgsmål.. Jeg har set rigtig mange serier, men på stående fod kan jeg faktisk ikke finde på noget…

What’s the longest you’ve gone without sleep?
Ikke ret lang tid.. Jeg er ret glad for at sove.. Men det har nok været efter en bytur hvor jeg først kom hjem da det blev lyst og sov vidst først klokken 9.. Såå det var vidst 26 timer…

What’s your favorite Barry Manilow song? 
Har aldrig hørt Barry Manilow.. Mandy er vidst den eneste jeg kender.. 🙂

Who’s your favorite Muppet? 
Har aldrig set det så meget.. Men Kermit vil jeg tro.

What’s the habit you’re proudest of breaking?
Jeg håber snart at jeg holder op med at ryge.. Jeg er stoppet en gang før og det var jeg virkelig stolt af!

What’s your favorite Web site?
Facebook vil jeg tro.. Eller en af mine mad-sider.. Eller de blogs på min blogroll… Elsker nettet!!

What’s your favorite school supply?
Min computer, den er uundværlig.. Især under kedelig undervisning…

Who’s your favorite TV attorney?
Jeg var vild med Ally McBeal da jeg var yngre.. Men ellers Alice fra The Good Wife..

What was your most recent trip of more than 50 miles?
Den er ikke svær at svare på.. Jeg var i  Blåvand fra tirsdag til idag 🙂

What’s the best bargain you’ve ever found at a garage sale or thrift store? 
Det må være min standerlampe, som jeg har i stuen.. Den havde den grimmeste skærm, men jeg købte den og skiftede skærmen ud.. Kæresten hader den, men jeg synes den er skøn!

Where were you on September 11, 2001? 
Jeg var i skole.. Det er først et stykke tid efter at jeg egentlig fandt ud af præcis hva der var sket..

What’s your favorite tree?
Magnolia! Den var nem.. Elsker det træ…

What’s the most interesting biography you’ve read?
Er ikke rigtig meget for biografier.. Tror aldrig jeg har læst en..

What do you order when you eat Chinese food?
Uhh.. Indbagte rejer og stegte nudler.. Der er desværre ikke en god kinesisk restaurent i nærheden af hvor jeg bor, så jeg får det ikke så tit.. Med mindre jeg laver det selv 🙂

What’s the best costume you’ve ever worn?
Kostume lyder så fastelavns-agtigt.. Hvis det er det, så da jeg var klædt ud som heks for nogle måneder siden..
Hvis ikke, så er det min yndlingskjole.. Den er sort og med halterneck og jeg havde den på den aften jeg mødte min skønne kæreste 🙂

What’s your least favorite word?
Åhh jeg har faktisk en del.. Men synes at møjn er seriøst grimt..

If you had to be named after one of the 50 states, which would it be?
Maine

Who’s your favorite Care Bear?
Den er faktisk lidt sjov, fordi jeg kalder min kæreste Care Bear.. Laaaang historie.. Men ellers den med regnbuen på maven..

Describe something that’s happened to you for which you have no explanation.
Der er vidst aldrig sket noget uforklarligt for mig.. Der er sket meget jeg ikke kan forstå, men her menes der vidst overnaturlige ting og der har jeg desværre ingen oplevelser…

If you could travel anywhere in Africa, where would it be?
Marokko tror jeg.. Ved INGENTING om Afrika..

What did you have for lunch yesterday?
Igår fik jeg en grillpølse, tomatsalat med feta og et halvt stykke rugbrød med æg..

Where do you go for advice?
Det kommer helt an på mit problem.. Men de personer jeg oftest spørger er min kæreste, min mor, min far og min veninde Sascha..

Which do you use more often, the dictionary or the thesaurus?
Helt klart en synonym-ordbog.. Bruger den ofte når jeg skriver opgave til universitetet…

Have you ever been snorkeling? Scuba diving?
Nej og det kommer nok heller ikke til at ske… Lyder ikke som noget jeg har lyst til…

Have you ever been stung by a bee?
Det tror jeg faktisk ikke… Heldigvis…

What’s the sickest you’ve ever been? 
Jeg har været indlagt to gange… Det var ret slemt.. Og så var jeg i en ret slem rideulykke for 8-9 år siden, der ødelagde mit knæ…

What’s your favorite form of exercise?
LØB!! Og siden min rideulykke har jeg ikke kunnet… Istedet træner jeg et par gange i et trænningscenter… Dette er faktisk også fordi jeg håber at jeg kan få trænet musklerne omkring mit knæ op, så jeg kan komme til at løbe igen…

What is your favorite Cyndi Lauper song?
Kan godt lide hendes version af True Colors…

What did you do for your 13th birthday?
Det kan jeg slet ikke huske.. Det er jo over 10 år siden…

Are you afaid of heights?
Meget…! Det er nok noget af det jeg har det sværest ved…

Have you ever taken dance lessons?
Nej og jeg tror heller ikke jeg ville være god.. Jeg er motorisk udfordret… 🙂

What’s your favorite newspaper?
Læser ikke avis.. Jo måske lige anmeldelser, bolig og mad-tillæg…

What’s your favorite Broadway musical?
Har desværre aldrig set en på Broadway, men jeg har været så heldig at se Les Misérable i Horsens og den var fantastisk…

What’s the most memorable class you’ve ever taken?
Negativt, så et fag jeg havde sidste semester.. Det glemmer jeg ALDRIG!! Men hvis vi skal være lidt positive, så var det engelsk på efterskolen.. Mest fordi jeg havde den bedste lærer!

What’s your favorite knock-knock joke?
Kender ikke nogen.. Tror det er et amerikansk fænomen..

What’s your favorite commercial?
Er ret vild med dem fra TDC.. Peter Frødin er SKØN som Britta.. Og de der VIASAT-reklamer er altså også gode.. 🙂

If you could go to Disney World with any celebrity alive today, who would it be?
Ikke nogen.. Hvis jeg skulle til Disney World skulle det da være med min familie eller mine venner… Men jeg ville da super gerne møde nogen kendte.. Nok Robert Pattinson eller Taylor Lautner… Ej den er faktisk svær..!

Do you prefer baths or showers?
Elsker at slappe af i et badekar eller en spa, men er nok mest til bruser af hygieniske grunde.. Og så er det altså meget nemmere!

Does your chewing gum lose its flavor on the bedpost overnight?
ADD!! Den svarer jeg altså ikke på…

What’s your favorite breakfast food?
Uhmm… Croissant med nutella eller Coco Pop Crunchers.. Dem der før havde en bjørn på pakken og hed Chocos..

Who’s your favorite game show host?
Ser ikke sådan noget…

If you could have a super power, what would it be?
Se fremtiden, ligesom Alice i Twilight… Ville hverken kunne høre andres tanker eller såre nogen.. Men der er helt klart sket nogle ting i mit liv, som jeg gerne ville have være forberedt på…

Do you like guacamole?
Nej, men det hænger nok sammen med at jeg ikke kan lide avokado… 

Have you ever been in a food fight?
Nej det tror jeg ikke.. Men har lavet så meget andre med mad.. Bl.a. gæt en mad (en klam leg som jeg legede med en fra min efterskole)…

Name five songs to which you know all the lyrics.
Det er lidt dumt, for alle sange jeg høre, lærer jeg teksten til… Enten finder jeg ud af det ved at google det.. Eller også lytter jeg… Men for sjov skyld…
1) Love of my life – Queen
2) Forårsdag – Anne Linnet (Kan jeg desuden også spille på klaver)
3) Hallelujah – Leonard Cohen
4) Flames – Big Fat Snake (Faktisk kan jeg næsten alle med Big Fat Snake)
5) Aldrig undvære dig – Danser med Drenge

What’s your favorite infomercial?
Ser dem ikke..

What’s the longest you’ve ever waited in line?
Ikke særlig længe… Gider hverken over telefonen eller i en butik… Så går jeg bare…

What’s on the cover of your address book or day planner?
Den er turkis/grøn og af slangeskind.. Den er fra Becksöndergaard og jeg er rigtig glad for den..

Have you ever taken a picture in one of those little booths?
Jeps, sammen med min bedste ven…

Ja det var så det i fandt ud af omkring mig i denne omgang… Men som altid, så må i meget gerne skrive…

Jeg blogger først mandag, da jeg får besøg i weekenden og ellers står den på opgave-skrivning..
Ha en god weekend!

Skriv et svar

