Torsdag fra helved..

Posted: 20. maj 2010 in Tanker
Tags: , ,

Ja mindre kan ikke gøre det…
Dette bliver nok den længste dag EVER!!

Jeg skal være på universitetet fra klokken 8-17 og det lyder måske ikke af meget, men det er det!
For det første er jeg vant til MAX at være her 5-6 timer af gangen… Og for det andet så har jeg kun fået 4-5 timers søvn i nat…

Jeg gør selvfølgelig mit, til at klare mig godt igennem denne dag..
Lige nu står den på kaffe der smager af mosevand (FØJ).. Har et ambivalent forhold til kaffe, men kantinekaffe er altså det værste der findes…
Ud over kaffe, står den på rosiner, mandler og en banan til at holde mig vågen…
Ja og så selvfølgelig Pepsi Max, som jeg har indset, er en evig last, som jeg ikke kan leve uden….

Heldigvis kan jeg se frem til, at jeg slipper for at lave noget når jeg kommer hjem… Skal ha pizza fra fryseren, så det hjælper lidt på det hele…
Og hvad er endnu bedre er, at det er hjemmelavet pizza og ikke bare pap med skinke på…

Denne sidste undervisningsgang er muligvis lang, men det er stadig den sidste undervisning på bachelor🙂

Skriv et svar

