Jeg har ikke glemt jer…

Posted: 19. maj 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Eller rettere sagt, jeg har haft mit fokus et andet sted end på bloggen…

Imorgen har jeg min sidste undervisningsgang oppe på universitetet, på min bachelor.. Ja så kommer jeg forhåbentlig ind på kandidaten, men ikke desto mindre, så er det ret vildt!!
Jeg har en ba…lige om lidt… Mere præcist; 5 uger…!!!

Ja jeg har en del at tænke på, så jeg ved godt at jeg har en masse opskrifter i baghånden, men de kommer når de kommer.. Ja når mit hoved lige har overskud til det…

Jeg vil gerne lige understrege, at jeg ELSKER at blogge.. Men det er noget jeg gør for min egen skyld… Jeg elsker at lægge musik herind, og håbe på at der er nogen af jer der hører det…
Jeg elsker at skrive om det mad jeg laver, om mit liv, min kæreste, mine venner og min familie… Jeg håber da også at der er nogen derude, som synes at der er nogenlunde sjovt at læse med, og at i enten har fået ny musik-inspiration, læst nogle gode bøger (som jeg har anbefalet) eller spist noget mad, som i kunne lide…

Jeg vil fortsat blogge, men de næste 5 uger hedder det eksamen!

Håber i alle hygger jer…

Skriv et svar

